כנראה שלא עשית תכנון אסטרטגיה שיווקית.
אסטרטגיה שיווקית נועדה לתוצאות הבאות :
+ יישום מודלים שיווקים מנצחים בעסקים, הווה אומר פענוח ופיצוח נכון, מדויק ומתוחכם של קהל הלקוחות שלך ופניה ישירה למקבל ההחלטות.
+ גיבוש וחידוד המסרים השיווקים שלך בצורה כזו שיגרמו ללקוח שלך להרגיש כי המוצר שלך סקסי ומפתה, נחוץ ורלוונטי לו.
שני משימות אלו תשיג בקלות אם רק תדע לפצח את הלקוח שלך, להיכנס לנעליו ולפנות למקבל ההחלטות.
מודלים שיווקיים חדשניים בתחום תכנון האסטרטגיה השיווקית מלמדים אותנו שבכדי לפצח את הלקוח שלנו, עלינו לדעת "להיכנס לראש שלו" ולפענח את מה שעובר במוחו.
בכלל, פיצוח ופענוח של מה שעובר במוחו של אדם הינו מצרך כל כך חיוני לכל אחד מאיתנו. איננו מבינים זאת עדיין במלואו על אף שאנו מרגישים שאם היתה לנו היכולת הזאת, החיים סביבנו היו קלים יותר. תחשוב שיכלת לפענח את מה שעובר בראש של הלקוח שלך, בת זוגתך, חבר שהתרחק וכו'.. היית יודע בדיוק אם יש משהו שאפשר לעשות, מהו אותו משהו ומהם סיכויי ההצלחה לזה.
זה בדיוק מה שאתה צריך לעסק שלך.
זה בדיוק תכנון אסטרטגיה שיווקית.
האם יש דרך לעשות זאת?
בגדול, זהו בדיוק תחום המחקר של מדענים מתחום חקר המוח. אם תרשום בגוגל חקר המוח, פעולת המוח או מילים דומות לאלו, תקבל תוצאות רבות והסברים שלא תבין כמעט כלום מחמת מורכבות העניין.
כמובן שיש לך אפשרות להירשם לפקולטה למדעי המוח באוניברסיטה.
אופציה נוספת היא ללכת בדרכים שסללו לך אנשים בעלי ניסיון שכבר התעסקו בנושאים אלו.
המילה האחרונה בתחום שייכת למודלים שיווקים ושיטת שיווק שנולדה וצמחה מתוך שיתוף פעולה בין התחום של מחקרי המוח לתחום השיווק.
העניין פשוט להפליא : למדענים מתחום חקר המוח ישנם ממצאים מדעיים על המוח המאפשרים רתימת המסקנות ותרגומן לשיטות ומודלים שיווקיים.
שים לב לממצא הבא : המוח כל כך מורכב ומכיל כל הרבה אלגוריתמים..ועם זאת ניתן לפלח את חלקי המוח האנושי לתפקודים בסיסיים באופיים.
כך למשל, הגיעו המדענים למסקנה כי למוח 3 חלקים מרכזיים : קורטקס (המוח החיצוני החושב), אמיגדלה (2 בלוטות דמויות שקד האחראיות לתחום הרגש), והמוח המרכזי (גזע המוח) האחראי לתהליך קבלת החלטות.
אם לא שמת לך לחלק הכתוב האחרון - סימן או שרפרפת במאמר או שאתה ישן כעת..
בזה הרגע כתוב לך שחור על גבי לבן - "....והמוח המרכזי (גזע המוח) האחראי לתהליך קבלת החלטות....".
מבין מה זה אומר? שיש במוח חלק האחראי לקבלת ההחלטות! מצאנו את המנכ"ל במוח של האדם!
עכשיו, כל מה שנשאר זה לפנות אליו..
השאלה : אתה מכיר את המנכ"ל הזה? מהי השפה שהוא מדבר? מה מעניין אותו? מה מניע אותו לקבל החלטות?
הדרך עוד ארוכה עד ליכולת ההשפעה שלך על ה"מנכ"ל" במוח של הלקוח שלך.
אך, כעת - יש לך כיוון כללי.
אסטרטגיה שיווקית נועדה לתוצאות הבאות :
+ יישום מודלים שיווקים מנצחים בעסקים, הווה אומר פענוח ופיצוח נכון, מדויק ומתוחכם של קהל הלקוחות שלך ופניה ישירה למקבל ההחלטות.
+ גיבוש וחידוד המסרים השיווקים שלך בצורה כזו שיגרמו ללקוח שלך להרגיש כי המוצר שלך סקסי ומפתה, נחוץ ורלוונטי לו.
שני משימות אלו תשיג בקלות אם רק תדע לפצח את הלקוח שלך, להיכנס לנעליו ולפנות למקבל ההחלטות.
מודלים שיווקיים חדשניים בתחום תכנון האסטרטגיה השיווקית מלמדים אותנו שבכדי לפצח את הלקוח שלנו, עלינו לדעת "להיכנס לראש שלו" ולפענח את מה שעובר במוחו.
בכלל, פיצוח ופענוח של מה שעובר במוחו של אדם הינו מצרך כל כך חיוני לכל אחד מאיתנו. איננו מבינים זאת עדיין במלואו על אף שאנו מרגישים שאם היתה לנו היכולת הזאת, החיים סביבנו היו קלים יותר. תחשוב שיכלת לפענח את מה שעובר בראש של הלקוח שלך, בת זוגתך, חבר שהתרחק וכו'.. היית יודע בדיוק אם יש משהו שאפשר לעשות, מהו אותו משהו ומהם סיכויי ההצלחה לזה.
זה בדיוק מה שאתה צריך לעסק שלך.
זה בדיוק תכנון אסטרטגיה שיווקית.
האם יש דרך לעשות זאת?
בגדול, זהו בדיוק תחום המחקר של מדענים מתחום חקר המוח. אם תרשום בגוגל חקר המוח, פעולת המוח או מילים דומות לאלו, תקבל תוצאות רבות והסברים שלא תבין כמעט כלום מחמת מורכבות העניין.
כמובן שיש לך אפשרות להירשם לפקולטה למדעי המוח באוניברסיטה.
אופציה נוספת היא ללכת בדרכים שסללו לך אנשים בעלי ניסיון שכבר התעסקו בנושאים אלו.
המילה האחרונה בתחום שייכת למודלים שיווקים ושיטת שיווק שנולדה וצמחה מתוך שיתוף פעולה בין התחום של מחקרי המוח לתחום השיווק.
העניין פשוט להפליא : למדענים מתחום חקר המוח ישנם ממצאים מדעיים על המוח המאפשרים רתימת המסקנות ותרגומן לשיטות ומודלים שיווקיים.
שים לב לממצא הבא : המוח כל כך מורכב ומכיל כל הרבה אלגוריתמים..ועם זאת ניתן לפלח את חלקי המוח האנושי לתפקודים בסיסיים באופיים.
כך למשל, הגיעו המדענים למסקנה כי למוח 3 חלקים מרכזיים : קורטקס (המוח החיצוני החושב), אמיגדלה (2 בלוטות דמויות שקד האחראיות לתחום הרגש), והמוח המרכזי (גזע המוח) האחראי לתהליך קבלת החלטות.
אם לא שמת לך לחלק הכתוב האחרון - סימן או שרפרפת במאמר או שאתה ישן כעת..
בזה הרגע כתוב לך שחור על גבי לבן - "....והמוח המרכזי (גזע המוח) האחראי לתהליך קבלת החלטות....".
מבין מה זה אומר? שיש במוח חלק האחראי לקבלת ההחלטות! מצאנו את המנכ"ל במוח של האדם!
עכשיו, כל מה שנשאר זה לפנות אליו..
השאלה : אתה מכיר את המנכ"ל הזה? מהי השפה שהוא מדבר? מה מעניין אותו? מה מניע אותו לקבל החלטות?
הדרך עוד ארוכה עד ליכולת ההשפעה שלך על ה"מנכ"ל" במוח של הלקוח שלך.
אך, כעת - יש לך כיוון כללי.
*** כל הפתרונות לעסקים קטנים ***
+ נמאס לך לחפש לקוחות?
+ זקוק לקידום משמעותי של העסק?
+ רוצה לפתוח עסק חזק בלי טעויות?
"מצפן לעסקים קטנים" - לא עוד סתם ייעוץ עסקי...
קבל תוצאות אמיתיות בקידום, שיווק ופיתוח העסק שלך!
מחויבים לפגישה 1 חינם! www.yeutz4u.fav.co.il
חברת "מצפן לעסקים קטנים" : פיתוח וקידום עסקים קטנים!
03-9213668
+ נמאס לך לחפש לקוחות?
+ זקוק לקידום משמעותי של העסק?
+ רוצה לפתוח עסק חזק בלי טעויות?
"מצפן לעסקים קטנים" - לא עוד סתם ייעוץ עסקי...
קבל תוצאות אמיתיות בקידום, שיווק ופיתוח העסק שלך!
מחויבים לפגישה 1 חינם! www.yeutz4u.fav.co.il
חברת "מצפן לעסקים קטנים" : פיתוח וקידום עסקים קטנים!
03-9213668